Frants Fugl Vestergaard, detektorfører

3. august 2024
Kl. 11.00
Holstebro Museum

Få ekstraordinær rundvisning med ham, der fandt det unikke guldsmykke

Kom på ekstraordinær rundvisning på Holstebro Museum, hvor detektorfører Frants Fugl Vestergaard viser frem og fortæller om det unikke guldsmykke, han i 2021 fandt på en mark ved Bøvlingbjerg i Lemvig Kommune.
Lige nu spiller smykket en hovedrolle i Holstebro Museums særudstilling, Smykket vender hjem.
To gange i løbet ad sommerferien 2024 giver Frants Fugl Vestergaard rundvisning, hvor I får mulighed for at tale med Frants og komme tæt på historien om smykkets rejse fra muld til montre.

Hvordan kommer du med?
Rundvisningen med Frants Fugl Vestergaard koster 50 kr.* per person (gælder både for børn og voksne) + entrébillet til museet.

Hvis du er medlem af Holstebro Museumsforening, er under 26 år eller på anden måde har fri entré til museet, skal du blot betale for selve rundvisningen, der koster 50 kr. per person (både børn og voksne).
Det vil sige, at du skal vælge den billettype, der hedder ‘Under 26 år el. har fri entré’.
*Vær opmærksom på gebyr.